Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Žák na 1. stupni ZŠ a svět pohádek
NOVOTNÁ, Jitka
Diplomová práce se zabývá vztahem žáků 1. 3. ročníku ZŠ k současným pohádkám. Teoretická část práce je zaměřena na pohádku jako žánr (klasickou folklórní a moderní autorskou pohádku), na mediální vliv pohádky, na její aktuální stav, vývojové tendence, vliv na recipienta apod. Práce má výzkumný charakter. Zaměřuje se na čtenářské chování žáků, na jejich návyky, vliv rodiny a školy, na rozvoj čtenářství, resp. zaměřuje se na tento žánr, na vliv médií apod. Na základě dotazníku a rozhovoru se žáky a jejich rodiči je zachycen současný stav. Výsledky výzkumu jsou porovnány s teoretickou částí práce a doloženy přílohovým materiálem. V závěru práce jsou interpretovány výsledky výzkumu.
Studium a profese českého animátora v podmínkách tržní ekonomiky
Kotlářová, Hana ; BUBENÍČEK, Jan (vedoucí práce) ; PAVLÁTOVÁ, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce "Studium a profese českého animátora v podmínkách tržní ekonomiky" je zodpovědět všechny základní, praktické otázky, které si klade student animace či začínající tvůrce s ohledem na svou budoucí kariéru. Dále by měla sloužit jako informační pojítko mezi školou a praxí, informovat o současné situaci na české animované scéně a o praktických dovednostech, které je nutné pro úspěšný start v oboru animace budovat. Snahou autorky bylo předat nezkreslené, užitečné a realistické informace, a proto může text na některé čtenáře působit překvapivě, upřímně až skepticky. Čtenářovou reakcí by mělo být vytvoření vlastních, na faktech postavených východisek pro práci v oboru animace, a proto je pochopení celé, nepřikrášlené situace fundamentální. Široce pojaté téma obsahuje informace jak o filmové či umělecké animaci, tak o reklamní, zakázkové nebo internetové tvorbě, o fungování animačního studia, animačního průmyslu a ekonomických aspektech tvorby. Dále shrnuje poslání a účel škol a studia včetně "desatera studenta", zaměřeného na praktické zkušenosti, které by měl student na škole získat. Obsah práce byl z většiny vytvořen metodou dotazů a rozhovorů s předními tvůrci, producenty a pedagogy, fungujícími na české (i zahraniční) scéně. Přestože studie nepřináší hloubkovou analýzu a jasná řešení konkrétních, specifických problémů, představuje velice praktický úvod do animované tvorby v praxi, díky které by studenti měli získat základní přehled a témata dále individuálně rozvíjet.
Futurama
Wilhelm, Prokop ; PIXA, Libor (vedoucí práce) ; MERTOVÁ, Michaela (oponent)
Tato práce se zabývá seriálem Futurama, zejména v jeho historicko-kulturním kontextu. Čtenář se dozví o retrofoturistickém pojetí díla se silnými odkazy na období Cosmic Age.
Náboženská tematika v satirickom seriáli South Park
Vizár, Matúš ; KUBÍČEK, Jiří (vedoucí práce) ; DUTKA, Edgar (oponent)
Bakalárska diplomová práca je analýzou satirického spracovania náboženských tém v seriály South Park. Zaoberá sa pôvodom výsmechu, jeho silou a kritickým využitím. Text je rozdelený na kapitoly, podľa jednotlivým náboženstiev, ktorým sa seriál dôraznejšie venoval (okrem Islamu). Práca skúma ako konkrétne autori narábajú s humorom, aký odkaz majú jednotlivé diely a aký význam má seriál a satira pre spoločnosť.
Animovaná tvorba Libuše Čihařové
Bohuslav, Jan ; KUBÍČEK, Jiří (vedoucí práce) ; MERTOVÁ, Michaela (oponent)
Tato práce pojednává o animované tvorbě Libuše Čihařové. V prvé části se čtenář seznámí s historií Afitu a Studia Bratři v triku a prvními zkušenostmi Libuše Čihařové ve Studiu Bratři v triku. Další část se věnuje její tvorbě fázařské a animační v padesátých a šedesátých letech minulého století. Třetí část pojednává o vzniku Večerníčku a taktéž o krátkých filmech a seriálech, které Libuše Čihařová animovala. Poslední část je věnovaná především její tvorbě režijní a také činnosti pedagogické. Tato diplomová práce se také věnuje oceněným filmům a významným režisérům, s kterými Libuše Čihařová spolupracovala. Součástí práce jsou dva rozhovory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.